En blogg i vimlet

Alla inlägg den 22 december 2009

Av musikego - 22 december 2009 16:46

Det var inte alls det jag skulle skriva. Men för en gångs skull är jag för feg för att skriva vad jag tänkte. Sen kom jag på att jag inte alls behöver vara det.


Sen kom jag på att jag inte behöver bry mig heller. Så jag vet inte riktigt om jag har någonting att skriva eller inte. Jag är för luddig för mitt eget bästa.


Nej, det är inte värt att lägga energi på.

Vi drar ett streck över det och tar nya tag istället.


:*

Av musikego - 22 december 2009 16:32

Det här med julklappar är inte alltid så lätt.


Tänkte mest säga det.

Och att jag nästan svimmade på mitticity idag, inte så lätt det heller.


nej, nu ska jag julmysa med julmusik och tända ljus.
Sådetså


:*

Av musikego - 22 december 2009 12:18

Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det.


Än en gång använder jag mig av Markus Krunegårds ord, bara för att det är så sant. Vare sig jag har gjort rätt eller fel, tagit ett beslut, får jag leva med det. Hur det än blir, hur mitt liv ser ut om en vecka, en månad, ett år så får jag leva med det. Och det klarar jag.


Jag har klarat mig en gång, jag kan göra det igen. Och igen, och igen, och igen. Om jag måste, för jag vet vad jag vill, som sagt. Även om det inte blir lätt så vet jag vart jag ska. Jag vet hur jag vill att mitt liv ska bli, och det ska jag kämpa för. Sådetså.


Det känns bra nu.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards