En blogg i vimlet

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

V ♥

Av musikego - 10 september 2011 19:54

En stannfågel ger sig av...


Idag har varit en såndär tänkar-dag som kommer lite då och då, ordentlig känna-efter-och-sakna-dag.


Jag har gått in på varenda artikel, forum och reportage jag har kunnat hitta. Läst blogginlägg och kollat på bilder. Lyssnat på Winnerbäck och tänk på minnen, gamla minnen, nyare minnen, vardagliga minnen, fina minnen. Allt som har något med Dig att göra. Allt som har något med Er att göra. Allt som känns, allt som saknas, allt som älskas.


Jag saknar dig, älskar dig, varje sekund av varje dag. Vissa stunder blir det mer påtagligt än vanligt, allt rivs upp och det känns som att vi är där igen. Tillbaka på den värsta dagen i mitt liv. 


Jag får svårare att andas, tårarna forsar ner för mina kinder. Det går inte att stoppa, när det väl har börjat så går det inte att stoppa. Minuter blir till timmar och jag vet inte hur länge jag har läst, lyssnat och gråtit. Över alla minnen, bilder, låtar och allt som är kopplat till Dig. Över saknaden, tomheten.


Jag vet inte om det någonsin kommer att bli enklare, jag tvivlar starkt på det. För jag kommer alltid att älska dig, sakna dig. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden, få tillbaka dig. Jag önskar att det aldrig hade hänt. Jag önskar fortfarande att det bara är ett sjukt jävla skämt.


För jag vill verkligen ha dig här. Jag vill skratta med dig, krama om dig, se ditt vackra leende som alltid får mig så himla glad. Jag vill ha fler minnen, nya minnen. Jag vill HA DIG HÄR.


Älskade, finaste Ängeln. 


I'm forever keeping my angel close ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av musikego - 25 mars 2014 00:15

Hola guapas! Har varit hemma i svedala en hel del under senaste tiden, det har varit kvalitetstid med la familia, vänner & djuren. Var även hemma & sjuk en helg, mindre bra men ändå skönt att vara i karlstad där jag kännde att jag kunde vila upp mi...

Av musikego - 4 augusti 2013 15:31

När jag kom ut för mamma… jag var femton år, jag minns att jag låg på golvet i mitt pojkrum i fosterställning och bara grät och grät för att jag var så rädd. Rädd att inte ha någon mamma mer om jag berättade. Jag älskade mamma. Men jag vis...

Av musikego - 2 juli 2013 18:31


             "Ni kommer att förenas i tårarna, känna gemanskap i sorgen"   ''Min familj, mina vänner - NI, mitt hjärtas slag. En dag ska vi ses, en dag ska vi återförenas, en dag är det vi igen. Håll det inte som en lösning, men känn det ...

Av musikego - 7 januari 2013 19:07

                

Av musikego - 7 januari 2013 18:54

Det behövdes verkligen.   Jag är ingen bloggmänniska längre, åtminstånde så känns det inte så. Jag skriver inte längre, fotar inte alls lika mycket, tänker inte riktigt på samma sätt. Fast när jag väl skriver så skriver jag så som jag alltid gjor...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards