En blogg i vimlet

Alla inlägg den 10 december 2009

Av musikego - 10 december 2009 23:45

Som vanligt så borde jag sova vid den här tiden, men just idag orkar jag inte bry mig så mycket.


För första gången på länge har jag haft en grymt bra dag. SÄGspexet var bäst,är lite besviken på mig själv dock då jag inte hinner se det någon mer gång, men det är smällar man får ta.

Imorgon ska jag nämligen till Göteborg, mitt underbara, älskade Göteborg. Det var alldeles för längesen sist. Göteborg är verkligen en stad precis i min smak, allt finns där; shopping, bra människor, liseberg, en hel massa saker att göra och sa jag shopping?


Göteborg, där ska jag bo en vacker dag.


Men det är inte det enda som gjort mig glad idag. Något som fick mig på galet bra humör var sommarens festivaler då ett riktigt bra band kommer gästa några av dessa.

För att prata klarspråk så kommer kent till arvikafestivalen, hultsfred och Peace&Love. Är det inte typ den bästa nyheten ever? jag blev i alla fall överlycklig. Sådetså.


Nu ska jag sussa, och drömma om kent, göteborg och allt underbart.


kärlek

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards