En blogg i vimlet

Alla inlägg under augusti 2011

Av musikego - 17 augusti 2011 05:45

Sex månader. åttioen dagar. Många tusen minuter och oändlig saknad.


Ett halvår har gått sen du försvann, sex hela månader har du varit borta. Fortfarande förstår jag ingenting, jag kan inte förstå hur världen kan vara så grym och orättvis. Hur någon så fin och underbar människa som dig kan tas ifrån oss.


Jag minns ögonblicket när jag fick reda på vad som hänt, jag minns det som om det vore igår. Jag vägrade tro på det, jag försökte förtränga det så att det inte hade hänt. Jag var i chock och visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag oroade mig för fel saker. Jag satt och stirrade ut i ingenstans och upprepade för mig själv "nej, nej, nej, nej. nej, det får inte vara sant..." om och om igen. 


Ingenting är som förut. Saknaden äter upp en inifrån. Det ligger som en klump i magen och lite titt som tätt trycker det på mer än vanligt. Saknaden ger inte med sig, och den kommer bara bli värre med åren det känner jag. Det gör ont inuti.


Viola, du skulle ha blivit 20. Du och Gabriel skulle ha 5 år tillsammans. Gabriel fyllde 20. Jag vet att du inte skulle missat det för allt i världen. Och du hade älskat det, det var så himla bra. Den enda som fattades var Du. Från och med nu kommer vi få göra allting utan dig, och det är inte rätt. Jag vill bara skrika rakt ut, jag vill ha tillbaka dig, jag saknar dig. 


Det går inte att på långa vägar beskriva hur saknad du är, hur älskad du är och hur ont det gör. Det finns inte ord för det, bara känslor. Kom hem Viola..


Du är inte här som du var förut, men du är ändå med oss, det vet jag. Men jag vill kunna krama om dig, jag vill kunna se dig, jag vill ha dig här på riktigt igen.


♥ 31/5 1991 - 17/2 2011 ♥

Saknaden är för stor.

Jag älskar dig Viola 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards