En blogg i vimlet

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av musikego - 28 mars 2009 00:09

Svårt att stava till för det första, jag börjar tappa det. Har inte suttit vid en dator ordentligt på flera dagar nu... Hjälp!


Earth Hour var i vilket fall en mysig timme, som jag tycker borde införas oftare. Kanske kan man införa det själv en gång i veckan eller något. Bara mysa med levande ljus och bra sällskap.


Det var vad jag hade denna dagen. Jag och min pojk myste som bara vi kan, med ljus och kärlek. Puss på det.


Men innan vi begav oss in och myste tog vi en raggarrunda i sunne, just för att checka läget och kolla om den lilla byn skulle engagera sig i jordtimmen. Det skulle den tydligen, för marschaller stodlängst vägkanten på storgatan och några minuter efter halv släcktes alla lampor längst vägen.

Det var lite känsla i det faktiskt, när man tänker på hur många det nog var som ansträngde sig för den här timmen.


Jag bestämde mig för att gilla idén i alla fall. Och jag hoppas ni också gjorde det, och deltog.


:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards