En blogg i vimlet

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av musikego - 5 februari 2010 14:15

Min dagsplanering blev helt screwed up. Vaknade inte alls av mobilen som var ställd och missade en hel del timmar på det. När jag sen gick upp kände jag inte för något alls, skulle ha solat, svängt förbi på haga och provat in balklänningen, fixa hår och makeup till balen, beställt klipptid, kanske shoppat lite också. Nu får allting flyttas till en annan dag, vilket inte känns så bra. Hade varit skönt att fått det gjort.


Men inte så mycket att göra åt, får göra mig iordning nu istället och dra mig in till stan, blir att jobba några timmar. Konstigt nog ser jag fram emot det, jag måste vara sjuk, gilla jobb?! ja, konstigt.


Sen taggar vi för kvällen, ny popklubb i karlstad. Hoppas verkligen på flipp, och inte flopp (jo, jag är p3 skadad).


Nej, nu får jag ta tag i mitt liv.

Plikten kallar


:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards