En blogg i vimlet

Alla inlägg den 18 september 2008

Av musikego - 18 september 2008 10:32

Idag är en sådan där dag.
Nu är ett sådant tillfälle.

Ett tillfälle att få ut det som satt sig fast i mitt huvud det senaste dygnet. Det är så jag behöver göra ibland. Bara skriva av mig. Ibland handlar det om något viktigt, något betydelsefullt. Ibland är det bara ordbajseri.

Det spelar ingen roll vilket, jag har ändå lika stort behov att få ut det. Idag är det lite mer ”på riktigt”. Det som sitter i mitt huvud. Fast även om det är det som sitter där, är det inte säkert att det är just det som kommer ut.

Ta texten här t.ex Än har jag inte fått ut ett jota av det som ligger och gnager i huvudet på mig. Men det känns bättre ändå. Jag behöver bara skriva, tänka och bearbeta lite. Om allt eller inget. Världsomfattande eller ingenting-värt. Det är ord som behöver komma ut.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards