En blogg i vimlet

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av musikego - 4 januari 2010 16:31

Ojojoj. Berlin, nyår, party och det ultimata sällskapet. Jag kan helt ärligt säga att det är den bästa resan jag gjort och att tror att jag förälskat mig i en stad. Berlin var underbart, människorna, stämningen, omgivningen och allting var helt galet bra.


Nytt år hann det bli också och för första gången var inte det höjdpunkten med nyår. Att 2009 nu är 2010 gör ingen skillnad för mig, inte i siffror, inte i känsla, inte alls nästan. Det är dock skönt på ett sätt då jag tycker det är enklare att lägga saker bakom mig nu, det blir en linje som delar det gamla från det nya. Nytt år, nya möjligheter säger man väl? dessutom kommer det här året bli magiskt. Något många säger inför varje år, men jag vet att det är sant. För det första är det nu året jag tar studenten, med studentresa, bal och allt därtill, bara det kommer bli så sjukt bra. Sen är det också året jag kommer se kent minst fyra gånger, kanske och förhoppningsvis se muse, festivaler, upplevelser och magi kommer finnas där.


Inte nog med detta så vet jag att mycket annat också kommer vara hur bra som helst, att bara umgås med de jag tycker om. Att ha tid för mig själv, att må bra.

Allt det här kommer göra mitt 2010 till något alldeles speciellt. Jag gillert


Nu kör vi!

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards