En blogg i vimlet

Alla inlägg den 15 september 2008

Av musikego - 15 september 2008 15:11

Idag är det den femtonde september.

Det är sjukt vad tiden går fort.

Nyss var det sommar. Nu är det höst.

Värmen försvinner sakta och kylan närmar sig med stormsteg.

Det är konstigt det där.

Jag vill helst ha sommar hela året.

Även om kyla är mysigt och vintern är kul så är sommaren snäppet bättre.

Jag vill inte ha regn, slask och äcklig kyla.

Goa sommarkvällar, grill och mys. Jag kommer sakna det nu när vintern drar in.


Nej, jag tror jag måste tänka på vintern med nya ögon. Istället för att bara se slasket måste jag tänka på snön, innemys och långa mörka dagar med massa levande ljus. Åh, och julen såklart. Lucia, adventsmys och en-chokladbit-per-dag-kalender. Nya kläder är inte fel till vintern heller. Vintern är nog bättre än jag tror.

Fast helt såld, det är jag inte.


Av musikego - 15 september 2008 13:37

Filosofiskt inlägg kommer inom kort.


Måste göra allt som ska göras först bara. Håll ut.



1337! 

Av musikego - 15 september 2008 13:28

ja det gör vi. Väldigt mycket.

Efter en mycket bra fredag hemma i skåre, blev det sunne på Lördagen. Upp tidigt, lite småsegt att åka buss, men det få man stå ut med.

Lördag, äntligen träffa Johannes igen. Åh, me like.


Blev att åka till Martin där Bea och Johan var. Skrämde livet ur Bea. Det var skoj, hehe. Go mat med bästa folket. Great!


Söndag skulle man vart hem och åkt till kusinerna i Väse. Men blev kvar i Sunne istället, inga fel det.


Åkte hem från Sunne idag. Tidigt imorse. Tur att man är morgonpigg i alla fall. Blev staden i Karlstad några timmar med Samuel och Daniel innan skolan. De köpte jeans och snyggbyxor. Jag höll mig och köpte noll. Jag är duktig! 

Nu sitter man i multimedia och har tråklektion.


Det var min helg. Intressant? Nej inte det minsta. Men det skiter jag fullständigt i.


Sådeså.

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards