En blogg i vimlet

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av musikego - 22 maj 2011 02:18

Jag kommer hem från en riktigt bra kväll med fina vänner. Sätter mig vid datorn och klickar mig runt på olika sidor, bilder. På något sätt hamnar jag alltid på samma ställe, hos dig. Hos dig, du som inte finns här längre. Och varje gång jag kommer fram dit känns det lika overkligt. Det är liksom inte sant, fortfarande inte sant. 


Ibland kommer det som en blixt från klar himmel, det hugger till och gör ont utan att jag riktigt vet varför. För du är ju här, du ska ingenstans, du ska alltid vara här med oss. På din sida finns massvis med kommentarer, inlägg från människor du känner, som kände dig. Det borde inte finnas där, inläggen, orden. Det är så obegripligt.


Och det är alltid efter sådana här kvällar som det känns som mest, när jag vet att du hade kunnat vara med, jag hör ditt skratt i mitt huvud och det känns så verkligt. Jag minns det så väl även fast det var en evighet sen jag sist hörde det. Så känns det i alla fall, samtidigt som det känns som vi sågs igår. 


Jag vill inte ha det såhär. Jag vill ha min vän tillbaka, jag saknar dig så himla mycket. Ingenting är rättvist i den här världen, ingenting.


Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards