En blogg i vimlet

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av musikego - 10 maj 2011 23:54

Jag älskar det här. Livet. Ljummen sommarnatt, musiken och en halvdisig måne. Känslan från tidigare sommrar kommer tillbaka, känslan av frihet, värme och lycka.


Snart är det dags, snart börjar det på riktigt, sommaren. Festivaler, långa sköna soldagar och kanske lite ledighet. Åh, jag vill vara där nu.


Umgås lite med Håkan inatt också. Inte dumt alls faktiskt!


LOVE

Av musikego - 10 maj 2011 01:50

Jag vill säga något. Jag vill prata om det, men jag får inte, kan inte. Jag vill så mycket, eller vill jag det? allt är ett virrvarr av tankar, kanske känslor? jag har inte koll på vad som är vad, vilja, längtan. 


---


Jag skriver inte ofta längre, inte ofta alls. Jag har ett litet block vid sidan av min säng som jag skriver i. Fast nuförtiden skriver jag inte så mycket för mig själv som jag skriver för andra, någon annan. För dig.


---


När jag väl släpper fram det blir det för mycket, jag kan inte välja hur mycket som ska kännas. Inte på någon nivå, inte gällande något. Jag vet inte vad det är, jag vet inte hur man gör, jag vet bara att jag vill.


Ett virrvarr av känslor & jag är mitt i det. 

Hjälp.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards