En blogg i vimlet

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av musikego - 3 februari 2011 17:14

har en sån sjukt jävla bra dag idag alltså.


-vaknar och är helt död för att jag inte ätit ngt på två dagar.

-har inga kläder att ta på mig överhuvudtaget.

-har megasurdag och grindag tack vare menshelvetet.

-datorn fuckar med mig och låter helkonstigt, dör nog snart.

-åker till jobbet och får inte jobba.

-åker hem igen sur som en gris.

-sitter här och tycker synd om mig själv.


NEJ det är ingen bra dag, det kallas ironi. OKEJ

jag går och dör lite nu. härrå

Av musikego - 3 februari 2011 11:08

Varning för deppläsning.


Rätt otaggad på livet nu faktiskt. Vart sjuk sen i tisdags, jobbade två timmar sen hem vilket betyder mindre pengar, mått som ett as och tillbringat mestadels av tiden springandes mellan sängen och toan. jiho...


Fått i mig yberlite mat, en halv kiwi och lite blåbärssoppa, inte helt ok... skakis i hela kroppen och orkade knappt gå nerför trappen, sovit hur mycket som helst.

Mår betydligt bättre nu i alla fall som tur är, ska jobba om fem timmar, inte jättepepp på det men det ska nog funka. Är i alla fall frisk nu även fast jag inte känner mig så pigg, menmen...


ååhååå vilket glatt inlägg! jiiiho!

nej, ska väl ta tag i livet snart, se saker från den ljusa sidan, blablabla.. låter bra


M

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards