En blogg i vimlet

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av musikego - 12 januari 2011 12:15

Jag har inte jobbat på år och dar känns det som. Fast det stämmer inte riktigt.. Dock så har jag inte jobbat på en vecka, och det känns faktiskt lite som en evighet speciellt när man är lite van att jobba i princip varje dag.


Men jag får skylla mig själv, jag har tagit lite ledigt över jul och nyår (utöver julledigheten) för att alla har varit hemma och jag har velat tagit vara på den tiden. Sen har jag vart sjuk också, inte bra. Lite ångest har jag dock med tanke på att lönen inte kommer bli den bästa precis..


Jaja, det blir skitbra. Det jag egentligen skulle skriva är att jag faktiskt längtar tillbaka till jobbet, jag längtar till klockan fyra idag när jag får jobba igen. Och slippa ligga hemma alldeles hjälplös och alltsåntdär.


Nu ska jag åka till stallet och ta ut Lucky på en tur. Sen jobb!


M

Av musikego - 12 januari 2011 10:24

Jag klarade det! Jag skrattar den mörka natten i vitögat och ler när jag tänker på att det jag aldrig trodde skulle hända nu faktiskt har hänt. Jag överraskar mig själv varje dag, det behöver inte hända mycket, bara det faktum att jag har besegrat mig själv än en gång är stort. Jag kan göra precis vad jag vill. När jag vill.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards