En blogg i vimlet

Alla inlägg under december 2010

Av musikego - 3 december 2010 11:14

Åhhhh sikken dålig bloggare. Eller jag kanske bara hamnat i en svacka.. Jag tänker inte på att blogga så mycket längre, jag läser mest vad andra skriver. Jag har inte så mycket att säga.


Egentligen bestämde jag mig för att skriva en hel del om England efter jag varit där, jag satt och kladdade ner lite texter på flyget dit och sen på hemvägen. Men det blev liksom inte av, gnistan försvann. Jag skulle ha skrivit det då, där, när det hände. Jag kan i alla fall säga det att England var fantastiskt. Det var hur kul som helst att träffa min älskade vän igen, och det var så galet fint överallt. En minnesvärd resa.


Förövrigt så är det redan December. Julen närmar sig nyår närmar sig, tiden går som vanligt alldeles för fort. Fast just för tillfället gör det inte så mycket, för jag hinner med tiden för en gångs skull.


Annars händer det inte så mycket. Jag skulle behöva köpa julklappar men vet inte vad jag ska köpa.. Jag behöver fixa jul och nyårskläder men det går inte heller så bra. Jag behöver spara pengar vilket är svårt när man behöver köpa massa grejor..


Ja, livet är bra hårt ibland.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards