En blogg i vimlet

Alla inlägg den 13 november 2010

Av musikego - 13 november 2010 21:58

Igår fick jag många fina lovord av en människa jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva. Det kändes som att han menade det. Det kändes som om det för en gång skull var ärlighet bakom det han sa. I vilket fall så blev jag glad för hans ord. Trots allt som varit så kunde jag lyssna, och det är jag glad för.


Mindre kul att han inte jämt kan vara så. Ärlig, öppen, gullig, fin. Så som jag ibland inbillat mig att han är, så fel man kan ha. Jag önskar att jag hade rätt, att allt var enklare.


Jag önskar att det hade kommit tidigare, innan allt. Då kanske han hade kunnat vara den människan jag trodde han var. Nu kom det efter att jag släppt allt med honom. Nu kom det när jag faktiskt inte ville se honom mer. Jag hade fått nog på riktigt. Då kommer han där, med bra ord, med rätt tanke.


Men trots att han var sent ute så är jag glad att han sa det han sa. Jag kommer bära med mig de orden länge, det vet jag.

Så tack, eller något..

Av musikego - 13 november 2010 14:01

Som vanligt är det mesta konstigt. Bra konstigt, snurrigt konstigt och lite bara konstigt konstigt.


Varför kunde det inte bara fortsatt som det var. Det funkade fine för mig.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards