En blogg i vimlet

Alla inlägg den 22 september 2010

Av musikego - 22 september 2010 21:33

Tråkigt längesen jag skrev nu igen. Men har inte haft så mycket att skriva. Eller bara inte haft lust. En sak har jag lärt mig för tusende gången, jag måste lära mig att lyssna på mina vänner. VERKLIGEN lyssna när någon eller flera av mina bästa råder mig till någonting. På det sättet lyssna, inte tro att mitt sätt är bäst, för det har jag blivit motbevisad allt för många gånger. Jag vill att det ska va slut på det nu, jag ska lyssna på mina vänner. Punkt.


Sen har jag lärt mig att lika många timmar fast olika dagar kan kännas väldigt olika långt. 13h en dag är inte riktigt 13h en annan dag.


Och en sak till, åk inte till frövi. Aldrig, aldrig någonsin. Det finns inget gott i frövi. Bara alkoholister som inte vet vad mobiler är. Och som säger att man måste bli alkoholist för att satsa på karriären, det gillar tydligen brudarna. I alla fall i frövi. Så åk inte dit.


Och åk inte tåg allt för länge heller, jag lovar man tröttnar.


I'll be back


...some other day.

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards