En blogg i vimlet

Alla inlägg den 10 september 2010

Av musikego - 10 september 2010 12:25

Idag är det den 10 September 2010.

Imorgon är det den 11 September 2010.


Om ett år är det den 10 September 2011.


Imorgon åker den allra finaste människan på jorden till ett annat land för att bo där. Min allra bästa vän flyttar till England.


Igår var sista gången på ett bra tag vi somnade framför tvn i hennes hus tillsammans, vaknade alldeles för sent (tidigt?) för att återigen fatta att vi såklart somnat.


Jag älskar att bara kunna va så som jag är med bästa Elin, jag älskar att man bara kan ringa när som helst, inte behöva säga ett ord utan bara va där, med Elin i andra luren. Trots att vi bara bor 5 meter ifrån varandra, så kan vi prata i telefon i timmar.


Jag älskar att ta en latte på waynes, vanilj och caramell. Du och jag min vän. Pastasallad tre gånger på en vecka.


Åka bil överallt och ingenstanns. Hyra film på nöjes, casablanca var inte riktigt vi. Köpa chips, dipp och cola. Äta upp allt på en kvart.

Somna framför tvn.


Ta långa promenader mittinatten, som egentligen inte blir så långa, mest tidsmässigt. Prata om allt och ingenting. Verkligen allt och ingenting.


Bli lite freaked out av en man på cykel som cyklar runt, runt, runt centrum. Sen visar det sig att han visst letar efter någon, och inte alls va läskig såsom vi trodde..



Jag kan prata om allt med min bästa vän. Hon betyder allt för mig, och jag vet inte alls hur jag ska klara mig här hemma utan henne. Jag kan bara säga att jag troligen kommer bli en ganska trogen besökare i England framöver. Jag hoppas verkligen det i alla fall. För utan min bästa Elin fungerar jag liksom inte, ingenting är lika bra utan Elin. Gatan kommer vara tom och tråkig utan lille Sabby.



It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call but I've lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards