En blogg i vimlet

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av musikego - 22 augusti 2010 18:24

Jag kan inte sluta lyssna på Lasse. 24/7, stereo, ipod, mobilen. Allt är Lasse nu. Det är sjukt vilka musikperioder jag kommer in i. Just nu är det lasse som gäller, och vilken kung han är.


Bästa låten - Du hade tid. Den går på repeat.

Hur ska jag gå hem, när allt är såhär?

den var så galet bra i fredags. Helt sjukt vilken styrka, vilken kärlek.


Lasse är kung. Han är bara bäst.

Sveriges bästa artist, utan tveken.


Mina fingrar säger, va fan Karlstad, klart ni va ett segertåg!

LOVE.



upd.

måste tillägga att nej, han slår inte kent.

Men han är ändå bästa artisten, kent är bästa bandet.

Sådetså

Av musikego - 22 augusti 2010 04:09

Förresten så har jag haft den bästa kvällen typ någonsin. Mina vänner är de bästa, verkligen. Jag älskar er!


Sjukt vad tomt det kommer bli... Herregud jag vill inte tänka på det. blir ett senare inlägg. Nu är det dags att sova.


Natti

:*

Av musikego - 22 augusti 2010 03:44

Jag vet inte om jag sagt det tidigare, men jag är en riktig blogg-nörd. Jag läser   bloggar varje dag, en hel del blir det och inlägg om allt möjligt. Allt från fjortisbloggare till mer seriösa och djupa bloggar. Just nu sitter jag och läser igenom de nya inläggen på bloglovin och kom då in på en helt otroligt fin blogg.

Hon som skriver heter Frida, jag känner henne inte men jag tror minsann hon är en riktigt fin människa. Och galet klok. Det här är från en 'frågestund' på hennes blogg;


"Tror du att man någon gång växer upp och blir vuxen, eller tror du att man alltid någonstans förblir ett barn? 


Jag tror inte på gränser, begränsningar. I själen är du varken ett barn eller en vuxen, du är bara du."


Jag var bara tvungen att visa det. Tycker det var så rätt, så klockrent och vackert. Det är det mesta hon skriver.


pulsurbalans.blogg.se
Gå in och kolla, den är tokbra.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards