En blogg i vimlet

Alla inlägg den 21 april 2010

Av musikego - 21 april 2010 16:42

Jag är så sjukt arg just nu. Känns som att jag bryter ihop när som helst. Allt blir bara fel, allt är fel. Fult, dåligt. Det går inte.


Allt är negativt, och jag har svårt att hålla mig ifrån det. Först en olycka på fruktvägen. Vet inget om det än, sen kommer jag hem och allt är fel med badrummet. ALLT måste göras om. Jag som trodde vi skulle ha dusch idag. Men det går inte, massa fel överallt, massa som måste göras om. Allt ska rivas igen, jiho...


Sen är datorn knas, dryg och krånglar. Msn funkar inte, och jag är helt orkelös.


En jävligt viktig sak som alla borde lyssna på; anställ aldrig JJ's kakel till någonting. Dom kan inte,. kan ingenting. Så sjukt ovärda.


Update 2014:
JJ's Kakel har bytt namn och heter numera Nordic Bygg & Kakelmontage i Karlstad AB. Antagligen pga att det gamla namnet drog på sig för mycket negativa träffar på google. Kan även tillägga att vårt badrum ännu inte är klart, det har varit över fyra år med ett halvfärdigt badrum tack vare deras okunnighet. Nu har rättegången varit och en annan firma håller på att städa upp efter Johan Janssons "arbete". Förhoppningsvis är allt detta snart avklarat. Det vore fint att kunna använda det där bubbelbadet som stått i garaget i fyra år...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards