En blogg i vimlet

Alla inlägg den 6 april 2010

Av musikego - 6 april 2010 21:50

Åh,. jag blir så arg på människor som inte förstår någonting. Idioter som bara tänker på sig själva. Anledningen till att jag tar upp idiotämnet nu är på grund av det som hänt i Bjärsta. Det har uppmärksammats av tv, tidningar, radio, på internet, ja alla medier vi har. Och det behöver verkligen uppmärksammas - på rätt sätt!

De behöver allt stöd som går att få.


Men nu till saken.

Jag lyssnade på p3 nyheter tidigare idag och än en gång tog de upp ämnet Bjärsta. Den här gången var det dock inte flickorna i fokus, utan pojkens familj vs. Uppdrag granskning. Det var nämligen så att pojken med familj tyckte uppdrag granskning (UG) hade gett ut för mycket, det var tydligen alldeles för lätt att lista ut vilka personerna var, trots kodnamn. Och detta hade då lett till att UG hade förstört pojken och hans familjs liv.


Åhh men så sorgligt! Stackars lille pojken, hans liv är förstört.

Men du lille vän, kanske skulle ta och tänka på flickorna då våldtagit? De mår nog jättebra, deras liv är nog inte alls förstörda, nejdå..


Uh, jag blir så ARG. Jävla idioter.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards