En blogg i vimlet

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av musikego - 20 mars 2010 09:55

Jäklar vilken kväll det var igår. Vilken jävla kväll!

Helt underbart.


Kent i lisebergshallen, en av de bästa kentkonserterna ever. Wow, som vanligt finns det inga ord, men det var minst sagt magiskt.


Det börjar med att jag hade sittplats - va fan hände där liksom?! måste ha klantat mig när jag köpte biljetterna... Försökte i alla fall byta till mig en ståplats, men det gick inte så bra. Försökte gå in på ståplats med min sittplatsbiljett -fail. Förbandet börjar och jag sitter en stund, sen försöker jag igen. Jag märker att om jag sitter kvar kommer jag dö, sittplats är ingenting för mig, och verkligen inte när det gäller kent. Så jag vandrar runt lite och försöker ragga upp någon snäll person som vill byta biljett, går inte så vidare värst bra. Förbandet slutar spela och jag börjar bli stressad, måsta ha tag på ståplats!


Då kommer räddningen, tio minuter innan kent ska börja kommer en kille fram och säger att jag kan få hans biljett. Jag har nog aldrig blivit så glad för någonting tidigare, snacka om att det gjorde min dag, min hjälte.

TUSEN TACK DU UNDERBARA MÄNNISKA


Tog mig fram genom trängseln och fram till 'min' plats, mellan Jocke och Martin.

Underbar spelning, helt otrolig. Och jag håller med Jocke, Göteborgspubliken är SÅ mycket bättre än stockholmarna, jävla storstadsfjollor.


Tack för ännu en oförglömlig kväll kent.

Ni är oslagbara


kärlek

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards