En blogg i vimlet

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av musikego - 28 februari 2010 23:21

Har precis kommit hem från sthlm. kent var helt underbart, som väntat. men det är ingenting jag ska ta upp nu, är på alldeles fel humör för det.


ibland mår man bara dåligt, av ingen som helst anledning och just i sådana tillfällen går allt fel. Där är jag nu. Deprimerad, nere och allmänt grinig. Orkar ingenting, vill ingenting.


Vid såna här tillfällen tänker jag för mycket. Alldeles för mycket, jag ångrar. Och inte så att jag bara har ångest, nej jag ångrar verkligen. Saker jag gjort, inte gjort,. Människor jag släppt eller tvingat bort. Det blir bara för mycket nu, jag orkar inte mer.


Jag vill inte att det ska vara så. Jag vill att det ska vara bra, som förr.

Nu är allt en enda röra.


Dessutom är datorn trög som ett as.

Jag lägger ner.

"Vi hörs"

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards