En blogg i vimlet

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av musikego - 23 februari 2010 22:23

Egentligen borde jag plugga för fulla muggar just nu, men det blir inte så mycket med det. Istället har jag packat en stor väska med sommarkläder, letat fram skor, shorts, kjolar och härliga sommarlinnen.


Jag har så sjukt mycket att se fram emot nu och har verkligen ingen lust att plugga. På fredag är det kent i stockholm, vilket jag kanske har nämnt en eller två gånger... Sen kommer helgen spenderas i Stockholm med lite shopping, mys och annat. hur bra som helst. Sen åker man hem på söndag och vilar upp sig lite på måndag. Tisdag går flyget till varmare breddgrader. Bokade nämligen en sista minuten resa igår (därav packandet), till Egypten! Hur skönt som helst ska det bli. Snön kan ta sig för jag orkar inte md den längre. Sol, bad och party blir det istället. Snacka om bra lov, kan knappast bli bätte, uh vad jag längtar!


Men kent ligger fortfarande först, och jag är sjukt taggad. Än en gång ska jag stå och vara lyckligast i världen med mina gudar framför mig. KAN KNAPPT VÄNTA.


Dock ligger ett jobbigt prov mellan mig och himlen, historia på torsdag. Måste plugga lite på det nu när jag ändå har så mycket att se fram emot, ska försöka göra mig förtjänt av lov den här gången.


kärlek

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards