En blogg i vimlet

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av musikego - 14 februari 2010 23:30

Dagen fortsatte konstigt, men bra konstigt. Samtalet från i förmiddags har underhållt mig bra kan jag säga, komiskt. Och nu sitter jag här och kollar på den bästa komediserien genom tiderna - How i met your mother. Spiller bara tid egentligen, borde sova egentligen. Borde skriva lite naturkunskap, egentligen. Men inte ikväll, inte på en söndag, det är ju vilodag för tusan.


Blir nog att sova snart i alla fall, känner att varken huvudet eller ögonen är med så mycket längre.


Nu har jag bara en fråga, vad ska jag göra, vad är rätt, vad är bäst?

Vad gör mig lycklig?


Okej fyra frågor. Men dom tål att tänkas på.

Ta besluten åt mig tack.


:*

Av musikego - 14 februari 2010 15:25

Den här dagen en bergochdalbana. Vaknade av ett minst sagt konstigt telefonsamtal, somnade om och vaknade några timmar senare härligt snurrig och med lite ångest på det, mums. Kom på att när jag kom hem igår fått en ros på sängen från "en hemlig beundrare", vilket gjorde mig lite gladare. Sen fick jag även en chokladask av mamma vilket också drog upp mitt humör. Nu får jag se saker jag inte vet om det stämmer eller inte och det känns konstigt, gör mig förvirrad. Och på allt det här så är det allahjärtansdag idag. Jag vet inte hur jag känner inför det egentligen. Allt går upp och ner. Vart står jag?

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards