En blogg i vimlet

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av musikego - 9 februari 2010 22:23

experiences make us strong.


Jag måste ta tag i mitt liv. Sluta tänka så mycket och börja tänka mer, samtidigt. Livet är inte lätt alltså. Och jag måste erkänna att jag saknar dig. Det är mycket jag saknar, det är mycket jag längtar efter. Det är alldeles för mycket tankar som flyger runt just nu, inte så många måsten men mycket vilja åt olika håll. Mitt i allt finns jag någonstans också, men trots att jag har så mycket tid, så lite måsten så vet jag inte riktigt vart jag är. Inte så värst förvånande att jag låter förvirrad, jag börjar tröttna.


Det är just för att jag tänker för mycket. När jag slutar tänka, eller i alla fall minskar ner på det lite så mår jag bättre. Det låter som ett konstigt beroende. Och ska jag vara ärlig har jag själv ingen aning om hur det fungerar. Jag kommer inte fram till någonting alls. Mer än att jag borde tänka mindre ibland, typ nu. Så jag ger mig för ikväll


Sådetså.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards