En blogg i vimlet

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av musikego - 16 januari 2010 12:03

Gårdagen var bra, kvällen var bra. Alltid är det något men vi glömmer det, tänker på allt annan istället. Fokuserar.


Tänker på de bästa vännerna i världen, och att de är mina. Tack för igår brudar, jag gillar er.


Annars rullar det på, tror jag. Eller det kanske står still, går bakåt, försvinner. Jag är lika förvirrad som alltid förstås. Men tänker mindre i alla fall, och det är en bra sak. Ger inte ut mig som förr, förutom igår, snedsteg. Tar nya tag som det brukar bli och glömmer, tänker framåt, bygger på nytt. Förhoppningsvis blir det bra nu, eller så rasar det helt. Nej, det byggs på.


Nu tänker jag för mycket, ska sluta med det, tänka på annat.

Har läst ut Snabba Cash nu på morgonkvisten, grym bok - läs den.
Ska se bion ikväll, kommer bli kalas. Men innan det hockey; Färjestad - Frölunda.

Blir nog bra hoppas jag.


Vi hörs, som jag brukar säga

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards