En blogg i vimlet

Alla inlägg under december 2009

Av musikego - 6 december 2009 12:34

Det har varit lite kärvt med tid ett tag nu, och ärligt talat har jag inte haft så mycket att säga. Jag har helt enkelt inte varit på skrivhumör, och jag gillar det inte. Å ena sidan är det skönt att inte ha några idéer för ett tag, speciellt när jag vet att jag ändå inte hinner eller kan skriva. Å andra sidan vet jag inte när nästa ämne ploppar upp, och jag behöver det idag egentligen. Ska nämligen ha ett muntligt nationellt prov imorgon, känns sådär.

Aja, jag antar att det bara är  att vänta och se, och hoppas att jag får ett infall ikväll. Ska försöka att inte tänka så mycket på det, det är då det blir som bäst.


I'll be back.

:*

Av musikego - 3 december 2009 13:26

Jag är arton, myndig. Får köpa snus och cigaretter. Jag får skriva på papper utan målsmans underskrift. Jag är numer min egen målsman. Jag får komma in på krogen lagligt, köpa alkohol. Och jag har nu också körkort.


Jag växer upp va.

Av musikego - 2 december 2009 22:48

Jag är trött. Trött i kroppen och i huvudet, men det är det värt. Bara att ladda och samla nya krafter, imorgon blir det att köra bil själv för första gången förresten. Lycka

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards