En blogg i vimlet

Alla inlägg under november 2009

Av musikego - 4 november 2009 12:21

Än en gång märker jag av min nervositet. Mina drömmar spelar mig ett spratt och jag vaknar i panik med tron att jag missat konserten. Jag kollar snabbt datum på biljetten och tid för insläpp. Klockan var bara tio och det är den fjärde idag, så jag fick lov att lugna ner mig igen.


Klockan sju ikväll är det insläpp, jag räknar ner.


:*

Av musikego - 4 november 2009 00:30

Jag måste skriva av mig. Ämnet har legat och skavt länge nog, nu räcker det.


I månader har det bara varit. Jag tänker inte heller ta tag i det, det är inte min sak. Det är du som har problem, inte jag. Är det något fel så är det bara att ta upp det. Men det ligger hos dig, inte hos mig. Säg vad du vill, säg vad du tycker, jag kan ta det. Hellre att jag vet vad som händer än att det är som det är nu. Det bara är.


Stämningen är väl så låg den kan bli. Jag vill inte att det ska vara såhär, självklart inte. Men det är ingenting jag kan göra någonting åt, det är du som behöver berätta hur du känner, vart vi står. Om det ska gå att lösa.


Jag har tröttnat, bollen är hos dig nu.

Av musikego - 3 november 2009 23:07

Jag sitter och lyssnar på bästaste, underbaraste, fantastiska Lars Winnerbäck. Jag laddar, taggar, sjunger med som aldrig förr. För imorgon är det dags, än en gång ska jag se den fantastiske människan på scen. Och jag vet att det kommer bli tokigt bra. Alldeles galet bra. Och det gillas, så in i norden mycket gillas det!


kärlek på det

Av musikego - 2 november 2009 11:31

har ingen ork till att skriva egentligen., Vaknade med ett sprängande huvud, känner mig tröttare än någonsin och mår allmänt stört. Blir en mysdag med min huvudvärk helt enkelt. Nu ska jag lägga mig och dö.


ha en bra dag sverige

Av musikego - 2 november 2009 00:03

Ny månad och ny tid. Det är mycket som händer, alltid mycket som händer. Nu kanske mer än någonsin, möten med människor, nya vanor, konstiga situationer, känslor, eller inte känslor. Och mitt i allt ska jag veta vad jag ska göra. Jag ska veta vad jag vill. Kan någon berätta för mig hur jag får reda på det här? hur vet jag, när vet jag. Vart jag än hamnar får jag höra nya anledningar att göra just "så". Olika anledningar, olika mål.


Att ta dagen som den kommer och låta tiden gå verkar inte fungera så bra för mig ändå. Det blir bara pannakaka av allting. Det går bra under den tiden jag väljer att koncentrera mig på en sak, men när vardagen kommer tillbaka och jag måste tänka på så mycket mer blir det så mycket svårare igen.


Så snälla, berätta. Hur vet jag vad jag vill?

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards