En blogg i vimlet

Alla inlägg den 19 november 2009

Av musikego - 19 november 2009 23:45

Vad ska jag säga? Hur beskriver man den första twilightfilmen? Underbar, otrolig, obeskrivlig?


Det var verkligen något extra att se första filmen på bio igen. Och det förstärkte känslan inför New Moon, förväntningarna var höga. Som vanligt kanske lite för höga. Men det gjorde ingenting, jag var beredd på både fiasko och succé. Eller nej, hade jag klassat den som fiasko hade jag varit grymt besviken nu det vert jag. Tur för mig att den var bra. Bättre än bra,. såklart.


Mer vill jag inte säga. Jag vill varken låta för positiv eller negativ, jag vill att folk ska hinna få sin egen uppfattning, nu har jag min.


Allt jag säger är att ni har något att längta till, och läs böckerna för tusan.


Nu ska jag lägga mig och drömma fina drömmar om allt det här.


Natti

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards