En blogg i vimlet

Alla inlägg den 15 september 2009

Av musikego - 15 september 2009 19:06

Helt plötsligt fick jag ett problem. Det bara kom, från ingenstans!
Egentligen visste jag att det kunde vara ett potientiellt problem, men jag ville inte se på det så. Istället satt jag och bara hoppades på att det skulle lösa sig självt. Det hade kunnat blivit självlöst, om jag hade haft tur, det hade jag inte idag.


Jag måste helt enkelt välja mellan en håkankonsert eller en sjuhelveters 18årsfest. Fördelarna med håkan är först och främst det faktum att det är håkan vi snackar om. Håkan hellström, som jag har längtat. Sen att spelningen är i Sveriges bästa och mest underbara stad - Göteborg, gör det inte precis sämre.

Nackdelarna är att jag egentligen inte har pengar till hela kalaset. Inte ok. Sen har vi det som väger tyngst, att fira en sjukt nära väns artonårsdag. Det väger väldigt tungt faktiskt.


Å andra sidan är det faktiskt håkan vi snackar om här. Inte den allra bästa musiken (hade det varit kent hade jag dragit direkt) men nära på.


Åh tusan. jag tror jag måste skippa en sjuhelveters musikupplevelse.
skit också



Men jag känner att det är rätt val. Fredagen kommer bli bra

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards