En blogg i vimlet

Alla inlägg den 13 september 2009

Av musikego - 13 september 2009 23:41

För mig är det en av de bästa känslorna som finns. När man verkligen väntar på någonting efterlängtat. Tiden som bara är där innan man får ta del av vad det än är man väntar på.

Den tiden får man tid att längta, att tänka sig hur det kommer bli. Man visualiserar, man skapar en bild av någonting underbart, någonting värt att längta efter.

Jag har mycket att längta till. Konserter, biopremiärer, tid med de jag tycker om. Berlin.


Jag gillar verkligen att längta.

Det enda som kan vara snäppet bättre, det är att uppleva.



Nästa stopp, Håkan Hellström 18 September.

Längtan!

Av musikego - 13 september 2009 20:37

Jag kan inte sluta tänka på twilight. Jag vet att det är tjatigt till tusen, men det är tametusan det bästa som hänt världen.

Ja, jag har kollat på twilight idag. Jag har också lyssnat igenom hela muse listan på spotify, för den där lilla extra känslan.

Tack Stephenie Meyer för allt som har med twilight att göra. Kärlek!


Jag ska bli vampyr när jag dör

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards