En blogg i vimlet

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av musikego - 7 augusti 2009 02:55

Jag känner för att skriva, skriva, skriva!


Ett problem dock, jag har ingenting att skriva om. Jag kan berätta om min otroligt händelserika dag, hur myggorna äter upp mig mer och mer för varje dag, eller kanske hur min spotify spellista ser ut...


Sen är frågan hur många som intresserar sig av mina vardagssysslor. Jag är ju inte precis någon Blondinbella eller Storstadspojke.. Å andra sidan borde väl min vardag vara lite intressant för någon ensam själ där ute, om man tänker på hur många som läser om Blondinbellas vardag (och ja, jag är en av dem).


Kanske kan ni känna igen er lite om jag berättar om hur otroligt irriterande jag tycker att ikeas reklam är som kommer och stör mitt i Håkans fina gårdakvarnar & Skit, eller lika mycket pain in the ass som Daniel Lindström är när han gör lite fin reklam för sin nya skiva. Jag liksom alla andra är inte intresserade, åkaj?


Trots dessa urdumma reklamavbrott ska jag inte klaga på min käre lille vän Spotify, jag gillar dig, det gör jag. Förlåt. Men snälla, byt ut Lindström mot något mer värt. Kanske en reklam för smörgåsgurka?


tack för mig

hej

Av musikego - 7 augusti 2009 02:17

02.19


Mycket att längta till och mycket att ta tag i, mitt huvud orkar bara inte just nu. Nu vill jag bara njuta av sommarnatten, musiken och allt som är bra.


 Just nu är det Håkan som gäller, och det lär hålla i sig fram till den 18 September om inte längre. Det är datumet för Göteborg, liseberg och Håkan Hellström, tokfint har jag hört.


Innan dess är det mycket att hinna med, till veckan t ex då det bär av till Tunisien, inga fel där inte. Sen ska man tillbaka till MPC och träffa alla igen, lär bli lite fint det med.


Men att blicka så långt framåt är ingen idé än. Nu tar vi en dag i taget och börjar med imorgon. Det lär bli en fin dag

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards