En blogg i vimlet

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av musikego - 26 juni 2009 17:54

Snart bär det av med tåg till Säffle. Lite omväxling blir gött för en kväll, och hur skönt ska det inte bli att träffa brudarna igen! Måsta säga att det var sjukt längesen. Skolavslutningen var visst sist, nästa blir nog Hultsfred det, inga fel alls faktiskt.


Jag har verkligen blivit lite avskärmad från verkligheten de senaste dagarna. Knappt träffat några människor alls, solat på gården och badat i poolen. Men det är inte helt mitt fel att jag varit så osocial heller. Inga människor är ju hemma, eller så jobbar de så ingen orkar eller hinner ses. Det är toktråkigt faktiskt.


Dessutom har mitt jobb blivit inställt den här veckan. Jag skulle egentligen ha jobbat två-tre gånger redan men det har inte funnits några jordgôbber i lanne. Imorgon blir det första dagen på jobbet för sommaren i alla fall, äntligen!


På tal om första gången så blir det till att sova hos Matilda inatt, och det betyder första natten utan min älskade new love, lappisen. Jag har ingen lust att dra på den hela vägen till säffle för att sedan imorgon åka hem igen klockan tio. Tror inte det vore något faktiskt. Så jag får helt enkelt bita ihop och ta det som det är. En natt är väl inte så länge, right?



Johannes, jag saknar dig<3


:*

Av musikego - 26 juni 2009 00:45

Egentligen förstorar jag bara upp en hemsk händelse när jag sprider ryktet. Men jag kan inte låta bli, jag ser set som en hyllning. Dessutom borde världen faktiskt få veta.


Jag var inget fan kan jag ju säga också, inget stort i alla fall. Han gjorde bra musik, det är allt jag kan säga. Jag har ingen uppfattning av personen, media förvränger ändå allting.


Jag tänker inte heller skriva någon känslig text om hur han påverkat världen, det vet vi att han gjort ändå. Dessutom är det inte min grej riktigt. Sorry Michael.


Det får vara som det är. Min tanke var att informera, och bevara ett litet minne av kungen av pop.


Vila i frid

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards