En blogg i vimlet

Alla inlägg under april 2009

Av musikego - 7 april 2009 10:41

Vissa människor är väl för roliga ändå. Telefonsvarare i all ära men vilka tar det ju ett steg längre. Igår blev jag grundlurad - ja robin jag erkänner- av en telefonsvarare. "Hallå! Hallååå?! men är det någon där eller? hallåååå? nej jag bara skojja, det här är en telefonsvarare"


Fuck you, typ. Jag kände mig lite smådum, men det var kul. Mer sånt åt folket!


:*

Av musikego - 6 april 2009 23:08

Kan det ha varit den bästa någonsin kanske? ja, det är inte helt omöjligt.


Världens bästa pojkvän är goast hela fredagen

Bästa kalaset på länge blev på lördagen, saknat och älskat folk gjorde den kvällen

Vinst över HV på söndagen


Det är inte mycket som slår den helgen alltså, allt kändes bara så jädrans rätt. Tack alla som förgyllde!


Jag släpper förresten det här med att skriva varje dag nu. Jag har inte orken eller tiden till det, det får blir när det blir.


I'll be back :*

Av musikego - 3 april 2009 14:01

Fy fan vad illa. Matteprovet i förra veckan gick tydligen inte alls. Känns ju hur jävla dåligt som helst, usch!


Första icke godkänt för mig då. Ska vi samla på oss några till kanske? kan ju försöka i multimedia kanske, eller något annat roligt ämne. Nej nu får jag rycka upp mig. Omprov på onsdag, jiho.

Var ju ändå bara några poäng ifrån, typ tre. Men ändå, det är ju ändå under.

Fy fasen va dåligt :(

Av musikego - 1 april 2009 21:34

Det är inge kul nu. Plugg som jag borde göra men verkligen inte pallar. Träna som jag borde göra oftare med som aldrig blir av, pengar som jag borde spara gör jag av med.


Jag orkar inte skriva något vettigt här heller. Speciellt inte när jag vet att jag verkligen, verkligen, verkligen borde plugga istället.

Det går inte bra för mig nu.


:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards