En blogg i vimlet

Alla inlägg under april 2009

Av musikego - 16 april 2009 00:39

Det är sättet du rör mig och sättet du får det svåra
Att bli lätt
Det är sättet du sover och sättet som du vaknar och
Vänder dig nära
 


Jag älskar dig Johannes

Av musikego - 15 april 2009 11:57

Jag vill ha din ryggrad här     Lägg dig ner i gräset nu       Lägg dig ner precis
Fäst den i mig                        Du är så varm här             som du alltid gör när
Jag är alltid tryggast när   Jag vill ha min tunga där     Jag vill ha min tunga där
du är en liten bit ifrån   du är, så nära att du blir våt   du är, så nära att du blir våt
en rörelse i ögonvrån...  men så nära får ingen gå...   men så nära får ingen gå...


Av musikego - 15 april 2009 10:20

Innan jag skriver om någonting annat tycker jag att min käre far borde nämnas. han fyller nämligen hela 50 år idag (hela, inte halva eller något annat konstigt). Han fick faktiskt nyss fika på sängen - fråga mig inte varför det inte var frukost, mammas konstiga påhitt - och ett fint kort fick han av mig. Sen blir det present senare också, typ när stjärnorna står i linje.


Av mami fick han mat, eller ja inte någon stor stek i paket alltså utan mat ikväll. Vi ska ut och äta på Alfies, gott säger jag. Jag ska ta det dyraste, godaste och finaste. Självklart måste man avsluta med en bananasplit man knappt orkar äta upp också. Kanske ska dela den med bror min i så fall, det tål att tänkas på...


Bror min är inte hemma än, han bor jui finfiknasiga Molkom nu för tiden. han kommer sen, eller ikväll. Innan maten i alla fall hoppas jag, annars kan jag inte dela banansplitten med honom, hmm... Hans present kommer också någon annan gång förresten, troligtvis samtidigt som min eftersom de på något sätt hör ihop... Klura på det du!


Jaja, nu ska jag fortsätta med någonting viktigt. Tänkte städa idag men det gick nog över...

:*

PS

Av musikego - 13 april 2009 22:14

Måste även påpeka att jag är rätt fett nöjd min nya frässssscha design. Inte så värst varierande, men lite uppiggande. Tummen upp på det!


 :*

Av musikego - 13 april 2009 22:04

Då var man hemma i Stodene igen då. Härligt lång helg i sunne med fint väder, färjestadfirande hos hvarna, promenixande och allmänt mys. Inge fel det inte.


Men nu var man hemma igen som sagt. Ganska bra tror jag ändå trots att jag aldrig vill åka ifån min pojk så behöver jag nog hela dagen imorgon. Det blir solning, lite shopping kanske och sen byta däck (!) det är tydligen något mamma tycker man ska kunna om man ska ta körkort.


Kanske skulle ta chansen att träffa lite folk också, om man hinner. För sen på Onsdag blir det ut och äta och fira pappsen som blir gubbe, då får man väl lägga dagen på honom. Torsdag och fredag ska man jobba, sen blir det sunne igen.


Förresten har jag köpt ett sånt där smidigt månadskort för bussar och tåg i vårt kära värmeland. Så det kanske vore något att åka runt och se vårt trädbevuxna landskap...

Den som lever får se


Och än en gång har ni - kära läsare - fått ett "vad-har-jag-gjort-idag" inlägg av mig. Är inte livet underbart?

:*

Av musikego - 13 april 2009 09:27

Jag har börjat fundera lite igen, just nu funderar jag över varför Johannes måste ha ett jobbigt tangentbord som låter väldigt mycket även om man skriver försiktigt tycker jag. Det är lite dumt när man har en sovande Jboy bredvid sig och man vill skriva lite. För då kan man inte det för att det låter för mycket. Kanske är bäst att sluta nu.


Vi hörs :*

Av musikego - 8 april 2009 01:52

Det finns inte mycket mer att säga än... GUUUUUUUUUUUUUUUULD!


Guldet är hemmai karlstad igen, och fy satan vad välförtjänt!

VARGARNA FRÅN VÄRMLAND FÄRESTAAAAAAAAAAAD!
Jag bara älskar vargatjut.

Nu blir det party all year long!

Av musikego - 7 april 2009 19:34

Färjestad - hv börjar om cirka fem minuter. Och har vi inte den vackraste klacken i världen så säg. Det är ju så fint när man sitter bänkad framför teven här hemma, nationalsången sjungs och sen ser man hela fina fbk - klacken.


Fy satan i gatan vad gärna jag vill vara i den där fullsatta löfbergslila nu.


Lycka till Färjestad!


Nu köööööör vi!

"ja vi är FÄRJESTAD!"

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards