En blogg i vimlet

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av musikego - 25 mars 2009 23:55

Jag har nästan precis kommit hem från Löfberg Lila Arena. Det blev lite senare hemkomst och lite för spännande match än väntat.


Att Skellefteå skulle göra första två målen och spräcka Jonas Gustavssons nolla trodde jag inte. Vad hände Färjestad?! Tur som attan att de tog igen det och avgjorde i femte(!) perioden. Tack, Eero Somervuori!


Fast jag ska ju verkligen inte klaga heller för det är ju alltid kul att se när det blir spännande. Men till final matcherna får ni gärna ta segern liiite enklare. Tänk på att ni har fans i de lite äldre åldrarna också, och ni vill väl inte bli skyldiga till att halva värmland dör av hjärtattack?


Som sagt. Hemma äntligen efter en lång match, och eftersom min mobil fortfarande är borta använder jag nu min festivalmobil och har ett comviq knockout -.-


Aktiverade det nyss faktiskt, dutttit jag vet. 

Du kan ringa om du vill ha numret?



Eller så tar du det bara.... 0767111074

ja, justet. Behåll det gamla, det kmr tillbaka förr eller senare


:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards