En blogg i vimlet

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av musikego - 24 mars 2009 17:26

Jag glömde min mobil på bussen idag. Nu är den borta, helt och hållet kanske. Karlstadbuss hade inte fått in någon, inte hittegods heller. Imorgon blir det nya försök att få tag i den.


Men det är inte bara en mobil, det har det sldrig varit. Min mobil är så viktig för mig så du förstår inte. Bara jag glömt den hemma får jag panik, någon kanske vill något och jag svarar inte. Jag kan inet få tag i folk när jag inte har min mobil att ringa från. Jag känner ingen frihet utan min mobil.


Jag vill inte gå igenom det igen. I höstas blev den stulen och jag fick köpa en ny, nu är jag klantig och tappar bort den. Gode Gud säg att en ärlig människa hittar och lämnar in den.


Om det inte blir så, om jag inte får tillbaka den... Då vet jag inte vad jag gör. Det går inte att köpa en ny likadan, det var utgående modell min söta röda. Och tänk på alla nummer, sms och bilder som finns lagrade på den lilla underbara manicken.


Jag vill inte gå utan min astronaut.

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards