En blogg i vimlet

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av musikego - 21 mars 2009 14:53

Jo, det här börjar bli lite tråkigt tycker jag. Jag skrev mycket bättre förut, när det handlade om mina tankar, andras tankar eller om något intresant helt enkelt.

Hur kul är det att höra vad jag gjort idag? jag kanske har köpt ett nytt linne, fått ryck på datorn som är för seg eller sovit lite längre än jag brukar. Men vem bryr sig? Det är i alla fall inte sånt som jag är allt för intresserad av att läsa om.


Jag vill hitta tillbaka till det lite djupare skrivandet, eller åtminstonde det lite intressantare. Det som kan vara värt för andra att läsa och kanske till och med få ut något av. 


Jag ska försöka med det här, tänka ut ämnen som jag vill förmedla något utav. Ge mig tips kanske?
Sen lär det ju bli fler vad-har-jag-gjort-idag inlägg också, men bara för att jag vill skriva av mig lite onödigt som ingen annars vill lyssna på;)


I'll be back

:*

Av musikego - 21 mars 2009 11:34

Solen smyger in genom fönstret och lyser upp min värld. Våren är allt bra go.


Jag ska dra en sväng till mormor med mami, fika och mys kanske? Mjaaa, får se vad det blir. Men iväg ska jag.


Hoppas jag kan skriva ett ordentligt inlägg snart. Börjar bli galen på det här vad-har-jag-gjort-idag skrivandet.


Hörs

:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards