En blogg i vimlet

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av musikego - 19 mars 2009 21:29

Jag har ont i huvudet. Det har kommit och gått hela dagen i stort sett, även igår. Inte kul.


Sen har jag fått höra att om man blir lite depp, eller känner sig nere, får/har dåligt självförtroende osv. så är man emo. Kul, jätterooooligt skämt. Inte jätteroligt om man inte mår så bra. Och får höra det av någon man inte vill höra det av, som säger det alltför ofta. Som bara skrattar åt en. Inte kul någonstanns, det gör det bara värre - vilket enligt den här personen gör mig till ännu mer emo. Jiho.

Sorry, men jag är lite nere precis nu. Huvudvärken gör mig klen och lite små depp. Dessutm orkar jag inte plugga med huvudet dunkande som en jäkla fet mördarbas.Jag vill inte, orkar inte.


Jag vill inte jobba imorgon heller. Jag vill helst bara lägga mig i sängen, gömma mig under täcket och sova tills allt blir bra. Till på lördag helst när allt är över, skola, jobb och huvudvärk.


Samtidigt vill jag ha pengarn och betygen. Så någon av mina idéer lär ju skita sig. Antingen lägger jag mig i koma till lördag med enorma skuldkänslor och struntar i allt. Eller så tar ja tag i det här nu, pluggar lite till svenskaredovisningen imorgon och taggar inför jobb och pengar.


Det rä oerhört lockande att gå på ettan med koma, men jag är lite bättre än så. Vi går direkt på tvåan och blir lite effektiva nu. Det är ju ändå vår.


Harrrrrrrré

:*


btw, FÄRJESTAD VANN MED 2-0
DET GILLLLLLLLLLLLAS! :D

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards