En blogg i vimlet

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av musikego - 7 mars 2009 12:38

Jag vet att inte alla tycker om kent. Jag vet att många hatar kent.


Själv älskar jag kent. Musiken är som en medicin vid vissa tillfällen, den får mig att må bra. Jag har sagt det så många gånger förut med det tåls att upprepas. Musiken för mig är något som betyder så otroligt mycket. Den har hjälp mig, den har byggt upp mig, den är en del av mig.


Just därför har jag svårt att ta kritik när det gäller musiken. Egentligen borde jag vara rätt bra på det med tanke på hur många det är som har negativa åsikter om den, och visst jag kan strunta i vad folk säger. I de flesta fall bryr jag mig inte alls. Men när det kommer till någon som står mig nära som kommenterar, flinar och hånar, då blir det så mycket svårare.

Du förstår inte hur mycket musiken betyder för mig!


Jag är van att dela musiken med de närmsta. De allra flesta "tål" min smak, en del delar min kärlek till den och andra tycker att den är helt ok. Jag vill att det ska vara så. Måste det verkligen vara så svårt att bara acceptera? för min skull?


Jag vet inte ja. Tiden får väl visa vägen.


:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards