En blogg i vimlet

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av musikego - 3 mars 2009 23:27


Hemma från sälen är man. Och många skandaler blev det där uppe. Karlstadfolket som var uppe står det om i både nwt, vf och aftonbladet.  Bloggen är nere, dvs "c to the j" skvallerbloggen som gav oss alla det lilla extra för dagen.


Jag är faktiskt seriös, jag tyckte om den där bloggen, det var rolig läsning. Visst, en del inlägg var bara jobbiga och aningen överdrivna och kanske gick de för långt några gånger. Men det kommer bli tomt utan den. Jag hoppas t.o.m att det kommer en hemsida som de sa...

Jag förstår ju självklart att inte alla upskattade den lika mycket. Det kan inte vara kul att bli uthängd med något man inte vill eller kan stå för, och jag vet att man får ta skvallret med en nypa salt. Det är ju ändå bara skvaller. Vad jag tror så var långt ifrån allt som stod där sant. Men det spelar ingen roll för mig, jag lägger inte allt jag läser på minnet, men det är kul för stunden.


Och det är väl som vi alla säger "Så länge man inte är med själv är det underhållande läsning".


Tänkte bara få ur mig det.
Tack & hej.
:*


http://nwt.se/karlstad/article489359.ece


http://vf.se/Nyheter/Varmland/Karlstadsbo-knivhuggen-i-Salen-090303.aspx

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards