En blogg i vimlet

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av musikego - 5 februari 2009 00:36

Jag måste verkligen få ur mig någonting viktigt. Just precis nu.

Jag har gått och hållit på det, jag ville inte att det skulle komma ut. Jag skäms något så otroligt, jag hatar att prata om det och jag ångrar mig något sjukt.


Jag och min Johannes har snart varit tillsammans i ett halvår. Han är verkligen underbar, min värld, mitt allt. Älskling.


Men vi har båda gjort stora misstag under den tiden vi varit tillsammans. Vi har båda varit otrogna. Så varsågoda, kasta kommentarer och allt vad ni vill. Jag måste bara få ur mig det.


Jag älskar verkligen Johannes. Älskling, förstå att du är mitt allt.


Trots detta har jag varit så fruktansvärt orättvis. När det var Johannes som klantat sig då var det självklart att alla måste veta. Jag berättade för mina nära och jag fick respons tillbaka - som jag ville.


Men när det senare var min tur, när jag var otrogen. Då skulle ingen få veta. Bara några få berättade jag för. Och det var en hemlighet. Sccchhh! det är skämmit, berätta inte för någon. Klart att jag inte kan gå ut med att ha gjort något så idiotiskt. Rent ut sagt förjävligt. Speciellt inte när jag tidigare predikat om hur dummt det var, och hur dåligt jag mått.


Orättvist. Så in i bomben. Förlåt alla för att jag inte sagt något. Alla förtjänar att få veta. Jag har gett ut en bild av min pojkvän som inte stämmer. Vi är lika dumma båda två. Jag är nog värre förresten.


Jag vill att alla ska veta att Johannes är mitt liv. Han är verkligen underbar. Min älskling. Och jag kan inte förstå vad man inte kan tycka om med honom. Han är genomsnäll, bryr sig om allt och alla, han kan få vem som helst att skratta - mig mest hela tiden. Fy tusan. Bättre kille går inte att hitta.


Jag älskar dig Johannes.
Förlåt för allt.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards