En blogg i vimlet

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av musikego - 4 februari 2009 12:59

Idag jobbar vi på att göra så lite som möjligt på lektionstid. Jag i alla fall, och flickorna på min vänstra sida är inte så ambitiösa heller. Youtube, bilddagboken och facebook gäller. Kanonkul brudar!


Fast jag ska som sagt inte säga så mycket. Vi ska skriva en synopsis på textkommunikationen om en intervju som ska göras men min motivation sviker tyvääääärr. Jag sitter hellre här och luktar på blommorna...


Jag vill va med diiiiiiig, det är vaaarmt!


Eh, hypermegacoolt.

Jag är cool.


Nu kom jag precis på att den nedrans synopsisen ska vara inne imorgon. Så det kanske är bra att göra det ändå. Försöka i alla fall.


Vi gör ett försök, jag kommer nog hamna på bilddagboken men vi give it a shoooooot. Jäääää


Byeloser

:* 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards