En blogg i vimlet

Alla inlägg den 10 november 2008

Av musikego - 10 november 2008 17:27

Ingenting kommer lösas av sig självt. Det är bara så det är, ska det bli bra får man ta tag i problemen. Frågan är bara vart man ska börja. Ja, jag erkänner. Jag har problem liksom alla andra.


Jag har ett problem som jag inte trodde kunde vara ett problem. Många kanske ser det som ett drömsenario, men då har ni inte varit med om det kan jag lova. Just nu känns mitt liv lite som en highschool-film. Eller kanske  en musikal då eftersom det är så aktuellt nu... I alla fall så är det inte så lätt som man som liten trodde. Som jag trodde.


Jag har makten. All makt åt.... mig?

Jag vill inte ha makten, jag vill inte bestämma. Jag vill att du ska bestämma åt mig. Du eller någon annan. Bara jag slipper.

Men det är jag som bestämmer. Tjena Tengil.


Håller jag ödet i mina händer?

Nej, det stämmer inte med min filosofi. Fast det känns visserligen så. Jag vet inte ens vad jag vill, jag vet inte hur det kommer bli. Jag vill bara att allt ska vara bra.


:*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards