En blogg i vimlet

Alla inlägg den 24 september 2008

Av musikego - 24 september 2008 19:54

Det blev träning idag. Dock endast efter programmet, det var lite slött av mig men bättre det än att inte träna alls, right?


Nu sitter jag framför datorn och tevem samtidigt as usual. Det är Miami Ink på Discovery. Jag vill tatuera mig. Och Kat von D är grym.


Egentligen har jag inget att skriva, tänkte bara kika in en kortis.

Vi kanske ses ikväll. Om jag inte tar tag i mitt liv och sover istället.


Längtar till imorgon<3



:*

Av musikego - 24 september 2008 12:17

Notis - Check.

Inte nöjd för fem öre men det får duga för stunden.

Jag orkar inte.


Jag måste börja sova bättre på nätterna nu. Längre. Jag fastnar vid datorn istället, inte bra! Igår somnade man vid ett. De gillas inte.

Sömn behövs om förkylningen ska bort. Och om jag ska kunna träna ordentligt. Jag vill inte!


Jag vill hem & sova, läsa boken jag läser. Det behövs. Är det en ursäkt nog att inte träna? Eller hinner jag träna så jag också hinner sova sen? Och läsa såklart. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag velar fram och tillbaka nu. Vet inte hur de blir.


Jag måste träna!

Av musikego - 24 september 2008 12:05

Textkommunikation. Det är den här dagen jag brukar skriva mest inlägg på. Men icke idag. För idag ska vi skriva en notis. Jag är opepp och redigt trött.

Ingen bra dag idag inte. Ingen motivation till blogg egentligen heller.


Senare blir det kmti. Eller blir det? Jag känner mig opepp till det med. Jag måste bestämma mig, träna eller inte? Jo, jag ska träna. Det behövs. Förkyld och dret, men träna ska man. Duktig jag är.


Nu ska jag återgå till min notis. Eller något annat skoj.

Jag är opepp på allt.

Kommer nog tillbaka hit snart kan jag tänka.


Pöss :*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards