En blogg i vimlet

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

<3

Av musikego - 20 augusti 2008 02:40

Jag kommer inte skriva något långt inlägg. Det har jag redan bestämt mig för.

Detta för att jag vill sova så snabbt jag bara kan. Jag vill att morgondagen  ska vara här.


Men. Jag måste ändå berätta om min dag. Litegrann i alla fall. Pernilla; kommer du ihåg när jag skrev om min dåliga dag. Att jag kände mig tom? Du kommenaterade och sa att jag inet skulle sluta hoppas, att den dagen kanske kommer imorgon. Och ja, idag kom verkligen den dagen. Jag kallar den här dagen för en perfekt dag. Jag gör verkligen det.


Min dag har spenderats med de bästa människorna jag vet nu. Verkligen! människor jag inte kan sluta le när jag träffar. Underbara människor. Först ut är Beatrice Fernlöf. Jag tror minsann att du är den bästa vän jag har, du är en pärla tjejen. Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra, och jag vill tacka dig för de bästa dagarna nu i stugan och i Sunne. HELT oförglömligt<3

På en nära andra plats, eller nej det är nog en delad första plats egentligen. Där kommer i alla fall de fina pôjkerna jag har träffat idag. De bästa grabsen jag vet. Ni får mig att skratta, ni får mig att bli lycklig. Johannes, du har kommit in i mitt liv som en, ja jag kan inte finna ord. Du gör mig så glad så jag vet inte vad. Och johan. Läääääägg av va! jag giller dig. Det ska du veta. Ni är fantastiska.

Sen har vi såklart Elin Eriksson. Våra promenader är de bästa. Jag inser mer och mer vilken tur jag har som har dig. Alla år med dig har varit alldeles... Guld helt enkelt. Guld och smaragder! En smilie på det va :D Nu förstår vi verkligen varandra också, varenda detalj. Ja man blir galen och ja, man vill döda dom. Fast det gör man självklart inte. För samtidigt vill man ha dom där, varenda minut, varenda sekund. Våra promenader går inte att förklara i ord. Du är min smiley i livet Elin.


Tack för att ni gjort min dag så otroligt bra. Guld värda är ni. Och jag älskar er allihop på olika sätt. Ni är min luft, det hoppas jag ni vet.


Och nej, jag har inte glömt er andra. Er som jag inte träffat just idag, mina vänner. Stodeneligan, ni är sjukt bra. Grrrr, jag vet inte vad jag ska säga om er, ni är bara så bra.

Elin Magnusson, Viola Bånkestad, Gabriel Persson, Josef Ljungström, Martin Thyberg, Peter Lidén, Emil Wilén Jag ber hemska mycket om ursäkt om jag glömt någon. Ni är inte glömda, ni finns hos mig allihop. Jag saknar er nu, vi ses snart det vet jag, men just nu är det faktiskt så att jag träffar de andra mer. Ni betyder lika mycket för det. Tro inget annat!


Mina vänner är de bästa, och den här dagen. Den är bara wao.

Nu ska jag sova. Nej nu ljög jag. Nu ska jag nörda en snabbis på bilddagboken och smygläsa lite bloggar. Sen ska jag drömma.

Jag ska drömma om en pojke som jag gillar väldigt mycket.


Kärlek till er alla.



oh shiet. Det blev visst lite långt ändå.. Men det gck snabbt så det gör inget .


No shiiiiiiet!

 
 
Ingen bild

b

9 september 2008 18:58

kärlek!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av musikego - 25 mars 2014 00:15

Hola guapas! Har varit hemma i svedala en hel del under senaste tiden, det har varit kvalitetstid med la familia, vänner & djuren. Var även hemma & sjuk en helg, mindre bra men ändå skönt att vara i karlstad där jag kännde att jag kunde vila upp mi...

Av musikego - 4 augusti 2013 15:31

När jag kom ut för mamma… jag var femton år, jag minns att jag låg på golvet i mitt pojkrum i fosterställning och bara grät och grät för att jag var så rädd. Rädd att inte ha någon mamma mer om jag berättade. Jag älskade mamma. Men jag vis...

Av musikego - 2 juli 2013 18:31


             "Ni kommer att förenas i tårarna, känna gemanskap i sorgen"   ''Min familj, mina vänner - NI, mitt hjärtas slag. En dag ska vi ses, en dag ska vi återförenas, en dag är det vi igen. Håll det inte som en lösning, men känn det ...

Av musikego - 7 januari 2013 19:07

                

Av musikego - 7 januari 2013 18:54

Det behövdes verkligen.   Jag är ingen bloggmänniska längre, åtminstånde så känns det inte så. Jag skriver inte längre, fotar inte alls lika mycket, tänker inte riktigt på samma sätt. Fast när jag väl skriver så skriver jag så som jag alltid gjor...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards