En blogg i vimlet

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av musikego - 17 maj 2008 17:02

Vaknade upp hos Josef imorse, i en soffa. Med massa människor runt om. Jag och Viola våldgästade nämligen folket där igår. Film och mys var det, blev lite sent så det blev att sova där. Åkte hem på moppe sen, i regnet. Med bara fleccejacka över mitt gröna linne. Skjutsade Elin till ilanda, sen äntligen hem. Jag fryser fortfarande, och jag är väldans trött.


Har spenderat dagen med reklamsorterande, och sen bara segat. Det är lite jobbigt för nu är klockan redan fem, och kvällen är snart här. Jag behöver gå ut med reklam idag, i alla fall en del av den. Sen kom jag just på att jag ska rida också. Hur ska man hinna, och hur ska man orka?


Min dag kommer inte bli den bästa. Till råga på allt så snöade det förut. Det är Maj, och det snöade. Det borde vara förbjudet att snöa i Maj. Nej, nu får jag skärpa mig. Stallet blir så fort mamma kommit hem, sen reklam.
Jag orkar inte!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards