En blogg i vimlet

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av musikego - 14 maj 2008 18:59

Är det inte underbart att slippa skolan? Jo, för det är det, i alla fall för ett tag. Helt utan skolan tror jag skulle bli trisst för jag tycker att skolan kan vara riktigt kul ibland. Idag har jag -och många andra- studiedag. Lill-lördag, mitt i veckan och ledigt, det är riktigt skönt. Även fast jag inte har gjort något speciellt, fast det kanske är just därför. Att göra ingenting är underskattat. Att njuta av tiden och att verkligen inte ha någonting man måste göra. Fast riktigt så bra är det inte för mig. Jag borde egentligen skriva en sida om ljudets inverkan i draman. Jag är inte så sugen på det för tillfället, tyvärr. Jag vet inte om jag ska på draman ändå imorgon, fast lämna in är det nog bra att göra ändå, eftersom jag inte var där förra gången heller... Tänk nu inte att jag bara är dum och skolkar för att det är tråkigt, jag har nämligen haft mina skäl. Förra torsdagen var jag sjuk, på födelsedagen ja. Tråkigt var det, usch. Och imorgon har jag en introduktion på Makalös att gå på vid fyra. I och för sig så börjar draman halv tre, så jag hinner allt. Attans. Då tror jag mina ursäkter och bortförklaringar tagit slut så det är väl bara för mig att börja skriva den där nedrans ljud grejen.


Tänk på mig nu när jag sliter som ett djur på studiedagen.

morr

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards