En blogg i vimlet

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av musikego - 13 maj 2008 19:12

Trettonde maj, säger det dig något? Jag hoppas det, för för mig skriker det skolavslutning. Just idag är det endast en månad kvar till sommarlovet. En enda månad till lediga dagar, sovmorgonar, heldagar på bomstad, läger och festivaler plus massa andra tokroliga grejer! jag blir lite extas av bara tanken. Om bara lite mer än en vecka är det första kolsnäs, om mindre än tre veckor ska jag förhoppningsvis till Liseberg, om det finns platser kvar *håller tummarna*. Sen är skolavslutningen nära! jag blir verkligen lycklig. Jag känner mig som ett litet barn, som mig själv i fyran då sommarlovet verkligen var något särskilt. Nu är det det igen, nu är det efterlängtat och välbehövligt. Och jag ler bara jag tänker på det; sommar, sol, bruna ben, fester i massor och åååååh va kul!


Jag hoppas att sommaren nollåtta blir en sommar att minnas livet ut!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards