En blogg i vimlet

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av musikego - 12 maj 2008 21:13

Imorgon

Andra delen av matten - nationella.

Det är bara att hoppas jag det går bättre med det så betyget blir någolunda bra.. Än känner jag ingen ångest, eller stress för den delen. Men det lär väl komma. Nu känns det bara som att jag väntar in det, stressen och ångesten alltså. Provet med för den delen. Jag vill bara ha det gjort. Avklarat och glömt. Och efteråt vill jag känna mig nöjd, känna att jag klarade det bra.

Nu ska jag bara slöa resten av kvällen, sen sova. Och vänta in det.


Lycka till allihopa!

Av musikego - 12 maj 2008 14:25

Helgen har varit underbart varm och härlig (om någon missat det). Själv har jag varit mindre härlig dessa dagar. Halsen är nästan helt igentäppt och jag knappt kan dricka vatten utan att verkligen anstränga mig.. Känns inte särskilt rockigt nu när sommaren är på G. Men jag får väl hoppas att jag är på topp snart igen! För tillfället sitter jag iallafall i skolan och jobbar på lite tidningsprojekt. Har varit en riiiiiiiiiiktigt seg dag. Har inte fått mycket gjort men det får duga för idag ändå. Jag vill bara ut i solen och dega. Eller hem och sova, eller helst hem och sova i solen -det skulle va guld. Nu vet jag inte riktigt vad som händer, en glass skulle inte vara helt fel..


Den som lever får se

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Skapa flashcards